Hvordan skal Kolonihaveforbundet se ud i fremtiden?

OBS!
Efter statsministerens udmelding, udskyder vi de fire fokusgruppeinterviews om Kolonihaveforbundets fremtid, der skulle afholdes her i marts. De personer, der har tilmeldt sig har fået individuel besked.
Vi giver besked, når der kommer nye datoer på plads.

Vi søger medlemmer, der har lyst til at deltage i en snak (fokusgruppeinterview) om kolonihaver og om, hvad de synes, Kolonihaveforbundet skal fokusere på i fremtiden?

Fokusgruppeinterviewet skal bruges som inspiration til en større spørgeskemaundersøgelse, der sendes ud til alle medlemmer, og hvor alle medlemmer får mulighed for at give sin holdning til kende.

Fokusgruppeinterviewene afholdes på følgende tidspunkter og steder i landet:

• Fredag d. 13. marts kl. 15-18 i Odense (storområde 3)
  • Tirsdag d. 24. marts kl. 17-20 i København (storområde 2)
  • Tirsdag d. 17. marts kl. 15-18 i København (storområde 1)
  • Onsdag d. 18. marts kl. 16-19 i Århus (storområde 4)

Der vil blive serveret sandwich og drikkevarer til fokusgruppeinterviewet. De endelige adresser følger ved tilmelding.

 NB: Kolonihaveforbundet betaler transportudgifterne

Vil du deltage?

Hvis du er interesseret i at deltage, kan du melde dig via Iben Sandra Svensson fra Kolonihaveforbundet på iss@kolonihave.dk senest den 20. marts kl. 12.
I mailen må du meget gerne komme ind på, hvorfor du ønsker at deltage, din alder, hvilken haveforening du tilhører, og om du er en del af haveforeningens bestyrelse (dette er ikke et krav).

Om grupperne

Hvert fokusgruppeinterview vil bestå af 8-12 deltagere og vil blive sammensat, så det favner bredt i forhold til alder, geografi og erfaring. Da der er begrænset antal deltagere, betyder det desværre, at du ikke er sikret en plads, selvom du tilmelder dig. Alle, der har meldt sig som interesserede, vil dog få en tilbagemelding senest fredag den 6. marts.

Vi glæder os til at høre, hvad du har på hjerte.

Tak for din hjælp :)