Kvinde, dokumenter, underskrift

Medlemsundersøgelsen 2020

Af Iben Sandra Svensson |

I hvilken retning skal Kolonihaveforbundet udvikle sig? Dette havde vores medlemmer mulighed for at afgive stemme om i perioden 8. juli til og med 31. august 2020.

Undersøgelsen blev udformet på baggrund af den viden, som konsulentfirmaet, nextpuzzle, og Kolonihaveforbundets Organisationsudvalg har indhentet via forskellige former for interviews med medlemmer i alle lag af organisationen.

Hvor mange besvarelser fik vi?

Vi fik 4795 fulde besvarelser. Det vil sige besvarelser, hvor medlemmet svarede på alle spørgsmål og trykkede på “afslut”.

Hvad skal der ske nu?

Nextpuzzle har brugt september og skal også i oktober besøge alle 21 kredse for at få deres input til organisationsudviklingsprojektet. Når medlemsundersøgelsen er afsluttet, vil Organisationsudvalget lave handlingsplaner, der skal præsenteres og til afstemning på kongressen i 2022.

Læs den fulde rapport her

pdf
Om Kolonihaveforbundet Spørgeskemarapport medlemsundersøgelsen 2020 for organisationsudviklingsprojektet

Resultater af spørgeskemaundersøgelsen 2020 i forbindelse med organisationens udviklingsprojekt